Octombrie, cea mai bună lună din acest an pentru 5 to go

Grupul 5 to go a înregistrat în luna octombrie a acestui an cele mai bune rezultate din 2020, la nivelul cifrei de afaceri.

Rezultatele financiare sunt susținute de extinderea lanțului de cafenele. Astfel, din cele 100 de locații noi pentru a fi deschise în 2020, până la finalul lunii octombrie grupul 5 to go a reușit să ajungă la 85, dintre care 12 sunt în amenajare.

Din dorința de a extinde cât mai mult brandul și de a face cunoscut conceptul Pro Unit, grupul 5 to go a implementat în ultimele luni un parteneriat pe o perioadă de 3 luni cu Unilever, o colaborare care s-a materializat în 20 de puncte de vânzare dezvoltate de Betty Ice.

Pro Unit este un serviciu pe care 5 to go îl oferă unui business deja existent, care își poate completa gama de produse cu cele marca 5 to go. Din targetul acestui an, de 100 de noi locații, 20 sunt în regim Pro Unit.

- Publicitate -

Ultimele

Românii sunt mai puțin interesați să cumpere locuințe și se orientează spre închiriere

Ponderea celor care plănuiesc să achiziționeze o locuință în următoarele 12 luni a scăzut cu 8%, de la 45%...