Octombrie, cea mai bună lună din acest an pentru 5 to go

Grupul 5 to go a înregistrat în luna octombrie a acestui an cele mai bune rezultate din 2020, la nivelul cifrei de afaceri.

Rezultatele financiare sunt susținute de extinderea lanțului de cafenele. Astfel, din cele 100 de locații noi pentru a fi deschise în 2020, până la finalul lunii octombrie grupul 5 to go a reușit să ajungă la 85, dintre care 12 sunt în amenajare.

Din dorința de a extinde cât mai mult brandul și de a face cunoscut conceptul Pro Unit, grupul 5 to go a implementat în ultimele luni un parteneriat pe o perioadă de 3 luni cu Unilever, o colaborare care s-a materializat în 20 de puncte de vânzare dezvoltate de Betty Ice.

Pro Unit este un serviciu pe care 5 to go îl oferă unui business deja existent, care își poate completa gama de produse cu cele marca 5 to go. Din targetul acestui an, de 100 de noi locații, 20 sunt în regim Pro Unit.

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...