Obligațiunile Elefant Online emise în 2018 au ajuns la scadență

Elefant Online va rambursa integral suma pentru cele 76.514 obligațiuni corporative emise în anul 2018 și ajunse la maturitate.

Suma reprezintă principalul în valoare de 100 lei/obligațiune și ultimul cupon aferent celei de-a șasea perioade de dobândă în valoare de 4,5616 lei/ obligațiune.

Valoarea emisiunii de obligațiuni a Elefant Online s-a ridicat la 7,65 milioane lei și au avut o dobândă anuală fixă (cupon) de 9%, plătibilă semestrial.

Emisiunea de obligațiuni, lansată în urmă cu trei ani, a fost subscrisă prin plasament privat de către 65 de investitori, dintre care 61 persoane fizice și 4 persoane juridice.

La plata ultimului cupon erau înregistrate 641 persoane fizice și 12 persoane juridice.

Elefant.ro a înregistrat o valoare a GMV (gross merchandise volume) de 120,7 milioane lei, față de 117 milioane lei în primele șase luni ale anului 2020.

Numărul de vizitatori unici pe de pe platformă a crescut cu 25%, până la 12 milioane în primele șase luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Elefant are în plan să ajungă la un număr de  50 de showroom-uri la nivel național în următorii patru ani. În prezent compania deține 11 showroom-uri și 14 puncte de ridicare.

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...