Elefant Online va rambursa integral suma pentru cele 76.514 obligațiuni corporative emise în anul 2018 și ajunse la maturitate.
Suma reprezintă principalul în valoare de 100 lei/obligațiune și ultimul cupon aferent celei de-a șasea perioade de dobândă în valoare de 4,5616 lei/ obligațiune.
Valoarea emisiunii de obligațiuni a Elefant Online s-a ridicat la 7,65 milioane lei și au avut o dobândă anuală fixă (cupon) de 9%, plătibilă semestrial.
Emisiunea de obligațiuni, lansată în urmă cu trei ani, a fost subscrisă prin plasament privat de către 65 de investitori, dintre care 61 persoane fizice și 4 persoane juridice.
La plata ultimului cupon erau înregistrate 641 persoane fizice și 12 persoane juridice.
Elefant.ro a înregistrat o valoare a GMV (gross merchandise volume) de 120,7 milioane lei, față de 117 milioane lei în primele șase luni ale anului 2020.
Numărul de vizitatori unici pe de pe platformă a crescut cu 25%, până la 12 milioane în primele șase luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Elefant are în plan să ajungă la un număr de 50 de showroom-uri la nivel național în următorii patru ani. În prezent compania deține 11 showroom-uri și 14 puncte de ridicare.