Prima emisiune de obligatiuni Cellini, cea mai veche retea de magazine de bijuterii si ceasuri din Romania, a debutat la Bursa de Valori Bucuresti.
Compania care opereaza magazinele Cellini, a atras prin emisiunea de obligatiuni fondurile necesare extinderii retelei de magazine proprii si cresterea vanzarilor on-line.
Chronostyle International a vandut in cadrul unui plasament privat derulat in mai 2020 un numar de 16.000 de obligatiuni corporative in valoare totala de 1,6 milioane euro.
Obligatiunile au o valoare nominala de 100 euro, maturitate de 5 ani si un cupon de 7% pe an platibil trimestrial.
Emisiunea este garantata cu o proprietate imobiliara din Bucuresti cu o valoare de piata de peste 3 milioane euro.
Obligatiunile provin din restructurarea unei alte serii de obligatuni emise de companie in noiembrie 2017 in valoare totala de 9 milioane lei si la care au subscris, la acea data, 38 de persoane fizice si juridice.
Restructurarea obligatiunilor a presupus modificarea monedei de emisiune din lei in euro, a valorii nominale din 100 de lei in 100 de euro, a datei de maturitate din 27 noiembrie 2020 in 27 mai 2025, a principalului din 9 milioane lei in 1,6 milioane euro, precum si rambursarea anticipata partiala pro-rata a principalului emisiunii de obligatiuni din 2017.