O treime dintre români vor să cheltuie cel puțin 1000 de lei de Black Friday

Totuși, valoarea este comparabilă sau chiar mai mică decât anul trecut pentru 72% dintre consumatori

Mai mult de jumătate dintre români ies la cumpărături de Black Friday și o treime vor să cheltuie cel puțin 1000 de lei. Peste 43% nu au însă bani puși deoparte, ci se bazează pe salariul lunii octombrie sau au în plan să se împrumute, arată o analiză TBI Bank.

Totuși, deși cei mai mulți au în plan să cheltuie o sumă semnificativă, de cel puțin 500 de lei, valoarea este comparabilă sau chiar mai mică decât anul trecut pentru 72% dintre consumatori.

Peste 83% dintre cei care au răspuns sondajului urmăresc evoluția prețurilor înainte de Black Friday, iar peste 30% spun că urmăresc produsele dorite cu mai mult de o lună înainte.

Aproape 42% dintre respondenți caută cel mai mic preț pentru produsele de care am nevoie, 37,7% aleg să cumpere ce își doresc doar dacă prețul este la nivelul dorit, iar 20,5% vor face achiziții doar dacă reducerea este una substanțială.

CITEȘTE ȘI: Flip.ro estimează vânzări de 150.000 euro de Black Friday

Printre produsele pe care românii au în plan să le cumpere de Black Friday se numără în special electronice (40,5%), electrocasnice (39,2%), IT (27,8%), fashion (18,4%), home&deco (13,1%), beauty (11,7%), alimente și băuturi (10,5%) și jucării (9,3%).

Peste 72% dintre cumpărători vor produse de care au nevoie personal sau în casă, 28,1% vor să cumpere cadouri de Crăciun, 27,5% vor să ia diverse cadouri pentru familie și prieteni, iar aproape 20% vor produse cu valoare mare.

MONEY BUZZ ■ ȘTIRI BUSINESS ■ ȘTIRI ECONOMICE ■ ȘTIRI FINANCIARE

- Publicitate -

Magazinul La Cocoș va înlocui Carrefour în centrul comercial Supernova Pitești

Grupul austriac Supernova anunță că, la sfârșitul acestei veri, brandul românesc La Cocoș va deschide un magazin de mari...

Altex a construit de la zero un magazin în orașul Sebeș, județul Alba

Altex își extinde rețeaua de magazine și deschide, pe 15 mai, de la ora 8:00, un nou magazin greenfield...