Dacă înainte de pandemie, doar 7% dintre oameni declara că nu mergeau niciodată la restaurantele din mall, astăzi procentul a crescut semnificativ.
Astfel, 32% dintre români spun că nu frecventează deloc aceste restaurante, în special persoanele peste 55 de ani (65%), arată o analiză Reveal Marketing.
Înainte de pandemie, cei mai mulți dintre români mergeau la restaurantele din mall de 2-3 ori pe lună (19%), iar acum fac acest lucru mai degrabă o dată la câteva luni sau chiar mai rar (40%).
Atunci când merg la mall, restaurantele cele mai populare sunt cele de tip fast-food, menționate de peste jumătate dintre oameni (55%).
În preferințele lor, urmează restaurantele cu specific românesc (33%) și cafenelele (20%).
Cum aleg oamenii restaurantul din mall preferat
Calitatea produselor este cea mai importantă în decizia de cumpărare de la restaurantele din centrele comerciale, fiind menționată de către 54% dintre oameni.
Pe locul al doilea se afla preturile (41%).
Un alt criteriu relevant pentru romani este gradul în care sunt respectate măsurile de siguranță împotriva COVID-19 în aceste localuri, fiind important 32% dintre aceștia.
Promoțiile și loialitatea contează
40% dintre oameni afirma că alternează cam aceleași restaurante, în funcție de promoțiile pe care le au.
Un sfert dintre români, 25% spun că obișnuiesc să cumpere mereu de la același local, indiferent de promoții.