O româncă la conducerea operațiunilor Coca-Cola din Europa Centrală

Nicoleta Eftimiu, fosta șefă Coca-Cola în România, a fost numită la conducerea operațiunilor Coca-Cola din Europa Centrală. Activitatea Coca-Cola România va fi coordonată din această toamnă de Paris Nikolopoulos, noul Franchise Country Manager.

Din poziția de Franchise Director Central Europe, Nicoleta Eftimiu va coordona activitățile companiei desfășurate la nivelul celor 6 țări din regiune: Elveția, Austria, Liechtenstein, Cehia, Slovacia și Ungaria, continuând strategia de dezvoltare a companiei.

Promovarea Nicoletei Eftimiu vine ca urmare a rezultatelor excepționale obținute după doar doi ani și nouă luni petrecuți la conducerea operațiunilor locale, fiind de altfel prima femeie care a ocupat poziția de Country Manager Coca-Cola România.

Un spirit explorator e mereu în căutarea unei noi aventuri. Cea pe care o încep presupune multe schimbări. Sunt mândră să preiau o funcție regională în cadrul grupului Coca-Cola, venind dintr-o țară recunoscută pentru performanțele remarcabile. Am multe planuri, multă energie și deschid acest nou capitol în cariera mea cu dorința de a experimenta cât mai mult și de a pune curajul la baza cât mai multor inițiative. Aceste schimbări vin insă la pachet și cu o certitudine: voi rămâne mereu legată sufletește de echipa din România, de oamenii pasionați și tenace alături de care am depășit obstacole și m-am bucurat de fiecare succes.”Nicoleta Eftimiu, noul Franchise Director Central Europe.

Mandatul din Romania va fi preluat de Paris Nikolopoulos, care a ocupat anterior poziția de Franchise Country Manager pentru Coca-Cola Elveția.

Paris vine cu 15 ani de experiență în Sistemul Coca-Cola și va continua să susțină viziunile globale ale companiei, concentrându-se pe identificarea de noi oportunități de diversificare a portofoliului de produse, continuarea politicii de sustenabilitate a companiei, dar și pe dezvoltarea profesională a echipei.

România este una dintre cele mai importante piețe pentru Sistemul Coca-Cola, cu o dezvoltare rapidă și multe idei inovatoare, de succes, în ceea ce privește portofoliul de produse și strategiile de marketing. Este o onoare pentru mine să preiau conducerea Coca-Cola România și să lucrez cu o echipă atât de talentată și entuziastă cum este cea de aici. Pentru mine, această nouă funcție este o ocazie grozavă să cunosc îndeaproape o piață atât de interesantă și de vastă cum este cea românească. Vom continua strategia de inovare a produselor și vom rămâne puternic implicați în comunitate, în acord cu filozofia noastră de a avea un impact pozitiv în țările unde ne desfășurăm activitatea” – Paris Nikolopoulos, noul Franchise Country Manager, Coca-Cola România.

Cine este Nicoleta Eftimiu

Nicoleta Eftimiu s-a alăturat companiei în urmă cu 16 ani, inițial în echipa Coca-Cola HBC România, unde a ocupat poziția de Category Manager Stills and New Business. A făcut apoi pasul către Coca-Cola România, ocupând, în cei 15 ani alături de echipă, atât poziții locale, cât și regionale – de la Brand Manager, până la Marketing Director.

La începutul anului 2017, Nicoleta Eftimiu a fost desemnată să conducă operațiunile locale ale Companiei Coca-Cola, devenind prima femeie care a ocupat cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei din România.

Sub conducerea sa, Coca-Cola România a lansat strategia de dezvoltare „O companie pentru toți”, prin care își propune să răspundă cât mai bine nevoilor în continuă evoluție ale publicului de astăzi.

Fie că este vorba despre inițiative locale lansate în premieră globală (Coca-Cola Specialty), sau idei de marketing care au făcut înconjurul lumii, devenind concepte implementate astăzi la nivel regional și nu numai (Coca-Cola Bracelet), echipa României a livrat de-a lungul mandatului său câteva dintre cele mai perfomante campanii.

De altfel, recunoașterea solidă obținută de-a lungul timpului pentru rezultatele din marketing și comunicare la competiții și festivaluri de profil a reușit să consolideze imaginea României, considerată astăzi un hub regional de inovație la nivelul Sistemului Coca-Cola.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de autogări

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de calitatea autogărilor, considerându-le nesigure, arată un sondaj...

1 din 7 români consideră că deșeurile de plastic din natură au devenit o problemă majoră

Deșeurile din plastic aruncate în natură – în păduri, ape sau pe marginea drumului – sunt considerate una dintre...