Numărul apelurilor non-urgente la 112 a scăzut sub 50%

Pentru prima dată de la înfiinţarea Serviciului de urgenţă 112, în anul 2019, numărul apelurilor non-urgente a scăzut sub 50%.

Numărul total al apelurilor primite la Serviciul de urgenţă 112 de la începutul anului până la data de 1 iulie este de 5.715.753, dintre care 2.989.280 au fost apeluri urgente şi 2.726.473 au fost apeluri non-urgente.

În perioada 20.07.2019 – 31.07.2019, la numărul unic de urgenţă 112 s-a înregistrat un număr total de 403.886 apeluri, din care 192.751 au reprezentat apeluri non-urgente.

În perioadele 20-25.07.2019 şi 26-31.07.2019, datele statistice arată că la numărul unic 112 au fost efectuate:

  • un număr de 196.332 apeluri, din care 95.701 au fot apeluri non-urgente, în perioada 20 – 25.07.2019;
  • un număr de 207.554 apeluri, din care 97.050 au fost apeluri non-urgente, în perioada 26 – 31.07.2019.

Un număr însemnat de apeluri non-urgente au fost apeluri recepţionate de pe cartele neidentificabile.

În ceea ce priveşte aplicaţia „APEL 112”, în momentul de faţă, aplicaţia are un total de 145.640 descărcări, astfel:

  • 787 descărcări în perioada 20-25.07.2019;
  • 122.071 descărcări în perioada 26-31.07.2019.

Aplicaţia „APEL 112” are în continuare un număr mare de descărcări, cele mai multe fiind în data de 26.07.2019, respectiv 40.134.

Scăderea numărului apelurilor non-urgente se datorează în primul rând cetăţenilor, care au înţeles că este important să sune la 112 doar când au o urgenţă.

- Publicitate -

Tazz va fi achiziționat de Wolt, una dintre cele mai mari platforme europeane de livrări

Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a eMAG, a încheiat un contract privind...

Wolt acquires Romanian local commerce platform Tazz from eMAG

Wolt, the Helsinki-based technology company, has today announced its plan to acquire Tazz, a leading local commerce platform in...