Lansat anul trecut în hipermarketul Auchan Berceni, noul concept de magazin este accesibil începând de astăzi, 14 august, și pentru argeșeni, în hipermarketul Auchan Găvana din Pitești.
Cu o suprafață de vânzare de 7.300 mp și o gamă formată din aproximativ 50.000 de produse, hipermarketul Auchan Găvana a fost reamenajat oferind clienților un spațiu modern și facil de parcurs.
Printre principalele noutăți aduse în hipermarket se numără o vizibilitate mai bună acordată produselor românești, clienții având posibilitatea de a afla proveniența și povestea producătorilo.
Până în prezent, retailerul a dezvoltat peste 85 de produse în filiera Auchan, produse cu trasabilitate controlată de la sămânță până la raft. De altfel, peste 90% dintre produsele alimentare din magazinele proprii provin de la societăți din România.
În noul concept de magazin, au fost integrate vitrine cu servire asistată pentru toate produsele proaspete (pește, carne, mezeluri, brânzeturi, măsline, gastro).
Magazinul păstrează în continuare zonele proprii de producție, respectiv Brutărie, Cofetărie, Gastro, iar zona de servit masa a fost extinsă și modernizată.
O altă noutate în cadrul conceptului îl reprezintă zona „Crama Mea”, categorie în care Auchan propune o selecție amplă de vinuri de la crame românești, acoperind atât categoria premium, cât și cea mai accesibilă.
În ceea ce privește sustenabilitatea, magazinul Auchan Găvana folosește vitrine pe CO2, iluminat LED și etichete electronice, iar acoperișul este echipat cu panouri fotovoltaice.
CITEȘTE ȘI: Auchan aduce 2.500 de articole pentru începutul noului an școlar
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |