Respondenții care au participat la un studiu Reveal Marketing Research cred că, în principal, inovația/ modernitatea le ușurează viața (93%).
În plus, pe 84% îi ajută să se simtă în siguranță și pe 82% dintre respondenți îi ajută să economisească.
Alte beneficii menționate de către români au fost protejarea mediului înconjurător (82%) și posibilitatea unui trai mai sănătos 77%).
8 din 10 români asociază inovația/modernitatea cu ideea de siguranță
Siguranța în propria locuință este dată de vechimea clădirii (85%), locație (82%) și de materiale de construcţii (84%).
Pentru 7 din 10 români cel mai inovator material de zidărie și cel mai sustenabil reprezintă un motiv în plus de siguranță.
Atunci când românii își doresc o casă modernă și sigură, specialiștii le recomandă într-un procent de 45% folosirea BCA-ului ca material princiapal de zidărie.
Pe locul 2 in menţiunile specialiştilor se află caramidă cu 31% iar pe locul 3 bolţarii de beton – doar 8% dintre specialişti recomandă acest material.
Pe categorii de gen, bărbații consideră într-o mai mare măsură că inovația/modernitatea le oferă posibilitatea unui trai mai sănătos (82%) și să economisească (76%).