Notino se află într-un proces de dezvoltare a centrului logistic de 7.000 mp, situat în București, investiția ridicându-se la aproximativ 3 milioane euro.
Cele mai mari investiții au fost făcute în IT, în sistemele de depozitare și în transport.
În 2021, Notino a investit într-un sistem semiautomat de depozitare, care a crescut capacitatea de stocare, pregătindu-se pentru Black Friday și Crăciun.
Viteza de livrare a crescut, Notino oferind chiar livrări în ziua următoare, ca rezultat al reducerii timpului de pregătire și livrare a comenzii.
În viitor, compania plănuiește să investească mai mult în automatizarea ambalării.
Capacitatea depozitului permite companiei să își extindă în continuare oferta de produse, care în prezent este de 55.000 de tipuri de produse, de la make-up, până la odorizante de cameră.
La centrul de distribuție din România lucrează aproximativ 130 de angajați, dar în perioada Crăciunului numărul crește la 200, datorită numărului mare de colete.
Într-o zi obișnuită, centrul de distribuție gestionează 5.000 de colete. Cererea mai mare începe în jurul perioadei de Black Friday și continuă până la Crăciun, când sunt livrate aproximativ 15.000 de colete pe zi.
Anul trecut, Notino a înregistrat un număr record de 140.000 de comenzi din toată Europa într-o singură zi, la centrul de distribuție din Cehia, de Black Friday.