Noi retaileri vor deschide magazine în Plaza România

În timp ce lucrările de renovare și modernizare avansează, la Plaza România se anunță noi deschideri de magazine, mutări și reconfigurări ale unor spații comerciale.

Inaugurarea noii intrări în Plaza România din bulevardul Timișoara a fost una din primele îmbunătățiri vizibile ale mall-ului în cadrul procesului de renovare, ce face parte din strategia de modernizare a centrului comercial. Pe măsură ce lucrările progresează conform planului, noi deschideri de magazine, mutări și reconfigurări ale unor spații comerciale îi așteaptă pe clienți pe timpul verii.

Pentru început, din 15 iunie, clienții Plaza România care folosesc intrarea ce leagă mall-ul de bulevardul Timișoara vor fi întâmpinați de terasa Cinema Café. Mutarea cafenelei din incinta mall-ului în exteriorul său pe durata verii va anima zona din jurul intrării; noi cafenele și restaurante se vor deschide în curând în apropierea acestei terase.

În ceea ce privește mutările, unele dintre ele au fost necesare pentru a facilita progresul renovării. De aceea, Viva Casino se va muta la al doilea etaj, în apropierea cinematografului Movieplex. Cum „schimbarea la față” a Plaza România e în plină desfășurare, și spațiul comercial al magazinului Noriel trece printr-un proces de remodelare, mărindu-se suprafața magazinului, ceea ce vor constata și clienții când magazinul va fi redeschis. D’S Damat a trecut printr-un proces similar de reconfigurare și extindere și se va redeschide în decursul lunii iulie.

Cât despre noile magazine ce se vor deschide în această vară în Plaza România, următorii retaileri sunt Pandora și Opticris; spațiile comerciale ocupate de ei se vor afla la parter, în apropierea intrării din bulevardul Timișoara. Apoi, vine rândul lui Salad Box să fie inaugurat în Plaza România, la al doilea etaj al mall-ului. Aceste noi deschideri fac parte din strategia de repoziționare a Plaza România din perspectiva mixului de chiriași, la care contribuie și cele mai recente inaugurări – English Home, Penti și primul magazin Marks&Spencer cu secțiune Food din România.

Lucrările de renovare se derulează conform planificării și vor avansa în faza următoare cu inaugurarea intrării din nord, făcând astfel mall-ul mai atractiv deopotrivă pentru retaileri și amatorii de shopping.

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...