Noi branduri internaționale completează oferta Electroputere Parc Craiova

Electroputere Parc Craiova se apropie de pragul de 200 de magazine, după ce a fost extins cu 5.500 metri pătrați de spații comerciale.

Mai mult, a fost construită și o terasă în aer liber de 1.200 mp care poate fi împărțită de clienți restaurantelor.

Noile spații de retail vor găzdui magazine Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, SMYK, Kigili, Maxi Pet, Dr. Max Hyper Pharmacy, Pep & Pepper.

Printre brandurile noi din Electroputere Mall se numără și Mobexpert, cu primul său concept store din România.

În același timp, a fost dezvoltată și zona de servire a mâncării cu 6 noi restaurante și 2 noi cafenele, ajungând la un total de 27 de restaurante și 8 cafenele.

Planurile de dezvoltare includ spații noi de retail, birouri și alte servicii precum spații de co-working.

Catinvest va începe și dezvoltarea unui aparthotel cu 58 de apartamente în primul trimestru din 2022. Bugetul total de investiții se ridică la 61 milioane euro.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Cum să alegi conectorii potriviți pentru doze electrice în funcție de proiectul tău

Alegerea conectorilor potriviți pentru dozele electrice este un pas esențial în orice proiect de instalație electrică, fie că este...