NETOPIA Ventures investește în magazinul online de fructe și legume Froopt

Froopt, magazin online de fructe și legume ecologice, a intrat în portofoliul fondului de investiții NETOPIA Ventures.

Compania oferă o gamă de legume și fructe bio, dar și lactate, conserve de legume și fructe, sucuri naturale și produse de băcănie naturale. Urmează, extinderea sortimentelor și către produse din carne.

Froopt a fost lansat în mai 2021 și a încheiat anul trecut, după șase luni de activitate, cu o cifră de afaceri de 140.000 euro. Pentru anul în curs, se estimează venituri în valoare de peste 500.000 euro.

Potrivit datelor Froopt, coșul mediu de cumpărături este în valoare de circa 215 lei pe comandă, iar 44% dintre clienți comandă cu recurență de două sau trei ori în fiecare lună.

Prin flota proprie, compania pune la dispoziția clienților săi livrarea a doua zi de la efectuarea comenzii. Legumele, fructele sau lactatele sunt transportate în București și Ilfov cu vehicule ce au încorporat tehnologie pentru a controla temperatura din timpul transportului.

Pentru livrarea în țară, Froopt folosește curieratul rapid, iar coletele sunt transportate în temperatură controlată pasiv.

CITEȘTE ȘI: Abris achiziționează furnizorul de soluții de livrare e-commerce Apaczka

- Publicitate -

Investițiile străine directe în sectorul imobiliar și al construcțiilor au crescut

Investițiile străine directe (ISD) în sectorul imobiliar și al construcțiilor din România au crescut anul trecut cu 2,1 miliarde...

Lefties a deschis în Iulius Town Timișoara al treilea Digital Store din România

Lefties a inaugurat un magazin în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara, primul proiect din România care integrează toate brandurile...