Froopt, magazin online de fructe și legume ecologice, a intrat în portofoliul fondului de investiții NETOPIA Ventures.
Compania oferă o gamă de legume și fructe bio, dar și lactate, conserve de legume și fructe, sucuri naturale și produse de băcănie naturale. Urmează, extinderea sortimentelor și către produse din carne.
Froopt a fost lansat în mai 2021 și a încheiat anul trecut, după șase luni de activitate, cu o cifră de afaceri de 140.000 euro. Pentru anul în curs, se estimează venituri în valoare de peste 500.000 euro.
Potrivit datelor Froopt, coșul mediu de cumpărături este în valoare de circa 215 lei pe comandă, iar 44% dintre clienți comandă cu recurență de două sau trei ori în fiecare lună.
Prin flota proprie, compania pune la dispoziția clienților săi livrarea a doua zi de la efectuarea comenzii. Legumele, fructele sau lactatele sunt transportate în București și Ilfov cu vehicule ce au încorporat tehnologie pentru a controla temperatura din timpul transportului.
Pentru livrarea în țară, Froopt folosește curieratul rapid, iar coletele sunt transportate în temperatură controlată pasiv.