Netopia Payments a refuzat să înroleze companiile neconforme

În urma verificării solicitărilor primite în ultimele două săptămâni, Netopia Payments a refuzat înregistrarea în platforma de plăți online a zeci de comercianți neautorizați sau care vând în condiții suspecte produse la mare căutare în contextul pandemiei de coronavirus.

Potrivit companiei, numărul magazinelor online nou-înrolate pe platformă a crescut cu aproape 70% în ultima săptămână comparativ cu săptămânile anterioare, ajungând la o medie zilnică de circa 100 de noi parteneri.

Din datele Netopia Payments, în nicio altă săptămână nu a fost înregistrat un număr atât de mare de companii noi pentru care s-au implementat soluții de plată.

De asemenea, în contextul răspândirii tot mai accelerate a noului coronavirus, Netopia Payments a pus la dispoziția magazinelor și companiilor mici fără experiență anterioară în domeniul vânzărilor online, care au nevoie de sprijin pentru a-și putea desfășura activitatea, o soluție rapidă de plată cu cardul online și integrare tehnică gratuită, prin intermediul unui link de plată.

Soluția nu necesită implementare propriu-zisă pe site, iar link-ul poate fi trimis clienților finali prin e-mail, SMS, în pagina de plată sau prin canale de Social Media.

E o perioadă de maximă vulnerabilitate în rândul populației, iar unii încearcă să profite de această situație. Lucrăm în permanență pentru a menține cel mai ridicat de nivel de securitate în ceea ce privește plățile online, atât pentru comercianții cât și pentru cumpărătorii de bună credință, și vom lupta alături de autorități împotriva înșelăciunii și evaziunii fiscale.” a declarat Antonio Eram, CEO & Founder Netopia Payments.

Din datele centralizate de companie, valoarea medie a cumpărăturilor făcute în lei a crescut cu aprox. 20%, în timp ce se observă o scădere a celei în euro, din cauza faptului că cele mai multe tranzacții în euro se efectuau în turism, domeniu foarte afectat în prezent.

- Publicitate -

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...

Jocuri de cărți iubite de toți jucătorii

Cărțile de joc sunt sursa multor distracții, dar și competiții. De-a lungul timpului, oamenii au creat o sumedenie de...