Numărul de abonați Netflix a crescut din nou după pierderea masivă de conturi de la începutul anului 2022, adăugând 7,6 milioane de abonați noi în al patrulea trimestru.
În prima jumătate a anului, compania a pierdut aproximativ 1,2 milioane de abonați, în condițiile în care Statele Unite și Europa se luptă cu creșterea costurilor vieții.
Totuși, conform datelor eToro, 2022 a fost cel mai lent an de creștere a numărului de abonați din 2011 încoace, în ciuda sfârșitului de an puternic.
Veniturile au fost de 7,85 miliarde USD, față de așteptările de 7,86 miliarde USD, iar profitul pe acțiune a fost mic, de doar 0,12 dolari față de 0,42 dolari prognozați de analiști.
Creșterea din final de an a venit după ce, în trimestrul al treilea, Netflix a lansat conținut nou precum Stranger Things, Dahmer și The Gray Man, cel mai bun film de pe această platformă în 2022.
Acestea au ajutat compania să crească cu 2,41 milioane de abonați în trimestrul al treilea, după două trimestre de scăderi, iar veniturile au urcat cu 6%, la 7,93 miliarde USD. Și valoarea acțiunilor a urcat cu până la 11%.
Spre deosebire de Disney sau Amazon, calendarul de conținut al Netflix este esențial, având în vedere că față de acestea, platforma de streaming nu are alte surse de venit.