NEPI si Carrefour au oferit detalii despre proiectul Ploiesti Shopping City

sursa foto: optimalactiv.ro

NEPI si Carrefour Property anunta inchirierea cu succes a peste de 50% din suprafata mall-ului din Ploiesti, dezvoltat ca urmare a colaborarii celor doua companii, programat pentru deschidere in luna noiembrie a acestui an.

 

De anul trecut, Carrefour Property si NEPI au colaborat pentru transformarea hypermarketului Carrefour din Ploiesti in cel mai mare centru comercial regional. Permisele de constructie au fost eliberate in luna noiembrie 2011 iar lucrarile au inceput in luna decembrie a anului trecut.

 

Centrul comercial din Ploiesti, care se va deschide in luna noiembrie 2012, va avea o suprafata inchiriabila de 55,000 m2 si peste 2.200 de locuri de parcare.

 

Acesta va fi cel mai important mall din regiune si va atrage locuitorii din toate orasele limitrofe precum: Targoviste, Comarnic, Blejoi, Campina, Sinaia, Baicoi, Urlati si Breaza, acoperind o zona cu peste 700.000 persoane.

 

Centrul se afla pe ruta cea mai frecventata a Romaniei (DN1), care leaga capitala de zona turistica din Valea Prahovei, avand o vizibilitate foarte buna si acces din autostrada A3 Bucuresti – Budapesta, care se va inaugura in curand.

 

Pana in prezent au fost semnate contracte cu unii dintre cei mai renumiti retaileri precum: Cinema City, Zara, Pull and Bear, Berska, Oysho, Sephora, Massimo Dutti, Stradivarius, Orsay, Office Shoes, Benvenuti, Lee Cooper, Be In Time, Sephora, Mohito, Altex, Noriel, Gymboland.

 

Pentru a deservi cat mai bine o zona de o asemenea amploare, Carrefour Property Romania si NEPI construiesc aici si cel mai mare cinematograf din afara Bucurestiului, al carui operator va fi Cinema City, avand nu mai putin de 12 sali de proiectie.

 

“Aceasta este inca o dovada a implicarii noastre pentru a dezvolta peisajul retail-ului romanesc prin realizarea unui excelent mix de branduri oferit cumparatorilor. Ploiesti Shopping City este cel mai mare centru comercial din judetul Prahova, avand un concept integrat si un mix unic al zonelor de fashion, distractie si restaurante, pus la dispozitia cumparatorilor in peste 100 magazine“, a declarat Tiberiu Smaranda, Retail Executive in cadrul NEPI.

 

Fisa proiect:

Suprafata inchiriabila: 55 000 m2

Moda si accesorii: 22 500 m2

Restaurante si zona de distractie: 6 500 m2

Decoratiuni si electronice: 9 900 m2

Servicii si sanatate: 1 400 m2

Hypermarket-ul Carrefour: 14 700 mp

 

“Extinderea centrului comercial din Ploiesti, prin dezvoltarea a peste 40.000 m2, este o dovada a implicarii Carrefour in Romania, care continua sa creada in potentialul de crestere a pietii din Romania. In extinderea centrului comercial din Ploiesti, Carrefour Property Romania s-a bazat pe faptul ca romanii sunt loiali brandului Carrefour (brandul numarul 1 in preferintele romanilor), este de parere Anca Damour, Director General al Carrefour Property Romania.

- Publicitate -

O bună parte din români folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal

Un procent de 40% dintre românii din mediul urban folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal, iar 28% la...

Dimitrie Pompeiu, zona de birouri cea mai căutată în primul trimestru din 2024

După primele 3 luni ale anului curent sectorul de birouri din București înregistrează o creștere în cea ce privește...