NEPI Rockcastle lansează aplicația mobilă de loialitate SPOT

NEPI Rockcastle lansează, în premieră pentru un dezvoltator de spații comerciale din România, aplicația mobilă de loialitate SPOT.

Aplicația permite clienților utilizarea beneficiilor acumulate în oricare dintre cele 15 centre comerciale ale companiei din România.   

Noua aplicație este unică în piața de retail locală, dar și din Europa. România este prima țară în care compania a lansat aplicația mobilă.

În viitorul apropiat SPOT va fi implementată și în restul celor opt piețe în care compania activează.

Interesant este că, odată cu acumularea punctelor, statutul din aplicație se schimbă, clienții putând accesa 3 niveluri: Select Spot, Premium Spot și Elite Spot.

Odată ce utilizatorul atinge un nou statut în aplicație, acesta este valabil timp de 1 an.

Clienții au posibilitatea de a-și folosi punctele de loialitate pentru a activa o gamă complexă de recompense și premii speciale. Totodată, au opțiunea de a selecta în aplicație mall-ul principal pe care îl vizitează în mod frecvent.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...