NEPI Rockcastle a investit peste 136 milioane de euro în construcția Promenada Craiova

NEPI Rockcastle a inaugurat, astăzi, la Craiova, centrul comercial Promenada, în urma unei investiții greenfield de 136 milioane de euro, cea mai din sectorul de retail local din ultimii cinci ani.

Zona comercială Promenada Craiova are o suprafață totală de aproximativ 80.000 mp care integrează centrul comercial de 53.300 mp și un parc de retail de aproximativ 10.400 mp.

Zona comercială găzduiește peste 130 de magazine, printre care peste 20 de branduri pentru prima dată în oraș. Inaugurarea Promenada Craiova marchează intrarea oficială pe piața din România și regiune a Lefties.

În exclusivitate în Promenada Craiova sunt prezente brandurile Calvin Klein, Enzo Bertini, Modivo, Mohito, Nike, Obsentum, Peek& Cloppenburg, Tommy Hilfiger, Under Armour.

Centrul comercial va fi dotat cu cel mai mare proiect fotovoltaic dezvoltat la nivelul unui centru comercial din Romania, cu o valoare a investiției de peste 7 milioane de euro.

Zona comercială Promenada pune la dispoziția clienților peste 2.800 de locuri de parcare, precum și restaurante de tip drive-through, printre care și KFC. Proiectul va dispune și de un cinematograf Cineplexx.

Potrivit reprezentanților NEPI Rockcastle, proiectul generează, direct și indirect, peste 1.500 de noi locuri de muncă și dispune de cea mai mare terasă panoramică exterioară din Craiova.

CITEȘTE ȘI: NEPI Rockcastle a cumpărat două centre comerciale la Budapesta și Sofia

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...