Munch a dublat numărul de parteneri și a salvat peste 1 tonă de mâncare

La două luni de la lansare, Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a ajuns la 120 parteneri, 175 de locații în București și a salvat deja peste o tonă de mâncare.

Aplicația Munch a fost descărcată de peste 8400 de ori, iar aproximativ 70% dintre clienții Munch sunt femei. Cel mai activ sector atât din punct de vedere al numărului de clienți, cât și al numărului de parteneri, este Sectorul 1.

În topul preferințelor clienților Munch se află pizza, deserturile, în special feliile de tort, meniurile de prânz care conțin două feluri de mâncare, burgerii și poke bowls cu carne sau vegane.

Prin aplicația MUnch clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50-70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

Printre partenerii Munch se numără Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.

CITEȘTE ȘI: Synevo România, 144 milioane de teste medicale efectuate în 25 de ani

- Publicitate -

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...