Brandul spaniol Jeff se extinde în România cu principala sa linie de business, Mr Jeff, aplicația de spălătorie cu livrare la domiciliu. În câteva săptămâni de la lansarea în România, Jeff a intrat pe piață cu primele 6 francize vândute în București și își propune să se extindă și în alte orașe.
Tot mai mulți oameni sunt dispuși să plătească pentru a-și externaliza menajul și a câștiga astfel timp de calitate. Programul de muncă tot mai lung, orele petrecute în trafic fac ca mulți tineri din generația Millenials să nu mai aibă timp și energie pentru sarcini precum spălatul, iar familiile își gestionează cu greu timpul liber pe care îl pot petrece împreună cu copiii.
Acest model de business se adresează unei generații urbane și digitalizate și se pliază după noul stil de viață în care timpul devine bunul cel mai valoros: timp pentru familie, copii sau hobby-uri.
Mr Jeff ia de pe umerii clientului grija spălării rufelor, oferind planuri de abonament care includ ridicarea lenjeriei de acasă sau de la birou și livrarea rufelor spălate în 48 de ore.
Comezile se plasează de pe mobil, prin aplicația dedicată Jeff, ce se poate descărca de pe GooglePlay sau AppStore. Modelul de business Jeff folosește toate canalele, serviciile putând fi accesate atât prin aplicație, cât și direct în sediile francizelor, Jeff Hubs.
Lansat inițial sub denumirea Mr Jeff în 2015, start-up-ul spaniol și-a schimbat numele în Jeff în noiembrie 2019, după decizia strategică de a adăuga și alte linii de business: saloane de înfrumusețare și săli de fitness, sub umbrela Beauty Jeff și Fit Jeff.
Start-up-ul spaniol a fost inclus de Google în 2017 pe lista celor mai bune 20 de start-up-uri din lume. Jeff a mai câștigat și Best Practice Award in Marketing in Facebook, la Dublin, în 2017.