MOL anunţă lansarea serviciului de car sharing MOL Limo. Ca parte a strategiei pe termen lung MOL 2030, compania își propune să se adapteze la dinamica pieței în schimbare și să extindă comerțul tradițional cu combustibil într-o afacere mai largă a bunurilor și serviciilor de consum.
„Mobilitatea reprezintă o direcție importantă în strategia Grupului MOL 2030. Scopul nostru este de a transforma operațiunile de retail prin abordarea unor zone în creştere ale cererii de consum și de a participa la redefinirea transportului în Europa Centrală și de Est. Ne dorim să fim prima alegere a clienților și să le oferim toate produsele și serviciile de care au nevoie la drum, astfel încât călătoria lor să fie cât mai plăcută. Serviciile de car sharing, care vor juca un rol crucial în mixul de transport din marile orașe, se potrivesc perfect acestei strategii”, a declarat Peter Ratatics, COO, Consumer Services, MOL Group.
MOL Limo reprezintă o soluție flexibilă, care permite utilizatorilor să lase mașina la o destinație aleasă de ei și să continue traseul folosind transportul public sau chiar bicicleta. Prin serviciile de car şi bike sharing – acesta din urmă fiind un serviciu lansat acum trei ani – MOL este principalul furnizor de soluții de mobilitate pentru locuitorii orașului Budapesta.
Obiectivul pe termen lung al MOL este extinderea rețelei de car sharing din Budapesta şi în alte zone, în vederea operării unei flote complet electrice, în conformitate cu dezvoltarea infrastructurii pentru autovehicule electrice în Ungaria și în Europa Centrală şi de Est.
Schimbările intervenite în obiceiurile de consum, cum ar fi importanța din ce în ce mai mică a deţinerii unui autoturism, precum și creșterea gradului de conștientizare a nevoii de protecţie a mediului, vor duce la creșterea cererii de servicii de car sharing, care pot îmbunătăți în mod semnificativ calitatea aerului și vor permite decongestionarea traficului în marile oraşe.
Mai multe informaţii despre MOL Limo car sharing şi MOL Bubi bike sharing