Miele a încheiat 2020 cu vânzări de peste 13 milioane euro, în creștere cu 34%

Miele, producător de echipamente electrocasnice premium, a încheiat 2020 cu o creștere a afacerilor de 34% și vânzări de peste 13 milioane euro în România.

Schimbarea comportamentului de consum al clienților, determinată de restricțiile impuse de autorități, reprezintă unul dintre principalii piloni de creștere ai brandului în 2020.

Poate că înainte de pandemie mulți nu găteau acasă sau aveau personal pentru curățenie. De asemenea, mulți nu dețineau un espressor, deoarece fie cumpărau cafeaua din locuri specializate, fie foloseau espressorul la birou. Aceste lucruri schimbându-se, s-au modificat și dorințele și necesitățile, spune Loredana Butnaru, General Manager Miele România.

Cea mai mare comandă de anul trecut a avut o valoare de aproape 27.000 euro, în timp ce comanda cea mai „bogată” a cuprins 17 produse.

De Black Friday, vânzările au înregistrat o evoluție de 20% față de ediția din 2019.

Clienții au achiziționat și peste 900 de aspiratoare, peste 300 de mașini de spălat rufe și peste 200 de uscătoare.

Noi magazine Miele în țară

La începutul anului trecut a fost deschis primul showroom Miele din Moldova, la Iași, iar luna decembrie a marcat inaugurarea celui de-al treilea showroom din București și cel de-al șaptelea la nivelul țării.

În 2021, compania își propune să mai deschidă cel puțin un magazin propriu.

- Publicitate -

Piața criptomonedelor, scădere puternică a capitalizării totale în august

În august 2024, piața criptomonedelor a resimțit o scădere cu 13,1% a capitalizării bursiere totale, influențată de preocupările macroeconomice...

Prima locație Berăria H din provincie, la Iași. Compania a achiziționat și restaurantul Shorley

Berăria H a câștigat licitația pentru terenul fostei fabrici de țigarete din Iași, cu o suprafață de peste 30.000...