Miele, producător de echipamente electrocasnice premium, a încheiat 2020 cu o creștere a afacerilor de 34% și vânzări de peste 13 milioane euro în România.
Schimbarea comportamentului de consum al clienților, determinată de restricțiile impuse de autorități, reprezintă unul dintre principalii piloni de creștere ai brandului în 2020.
Cea mai mare comandă de anul trecut a avut o valoare de aproape 27.000 euro, în timp ce comanda cea mai „bogată” a cuprins 17 produse.
De Black Friday, vânzările au înregistrat o evoluție de 20% față de ediția din 2019.
Clienții au achiziționat și peste 900 de aspiratoare, peste 300 de mașini de spălat rufe și peste 200 de uscătoare.
Noi magazine Miele în țară
La începutul anului trecut a fost deschis primul showroom Miele din Moldova, la Iași, iar luna decembrie a marcat inaugurarea celui de-al treilea showroom din București și cel de-al șaptelea la nivelul țării.
În 2021, compania își propune să mai deschidă cel puțin un magazin propriu.