Miele a deschis al doilea showroom din București

Miele, producător de echipamente electrocasnice premium, deschide al doilea magazin din Bucureşti, într-un nou format.

Unitatea, în care s-au investit 100.000 euro, are un design minimalist, se întinde pe o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi este poziţionat central, pe Calea Dorobanţi, numărul 20-28.

Acesta este primul Miele Point din România, un concept nou care vine să întregească seria de magazine exclusive Miele deschise până acum în ţară. În cadrul acestuia sunt expuse toate categoriile de produse Miele disponibile în România, de la accesorii şi consumabile până la espressoare, maşini de spălat rufe şi vase, uscătoare, sisteme de călcat, uscătoare, frigidere şi electrocasnice încorporabile.

Miele a inaugurat în ultimii trei ani alte cinci magazine în mai multe oraşe din ţară. Extinderea reţelei de magazine face parte din planul de business pe termen lung pe care compania l-a început în urmă cu trei ani, odată cu relocarea showroom-ului din Otopeni în Piaţa Presei din Bucureşti.

În prezent, Miele are o reţea de 30 de parteneri şi de 70 de magazine în România, care se înscriu în trei categorii: parteneri Miele exclusiv, în cadrul cărora sunt comercializate doar electrocasnicele brandului, reţele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, dar şi reţele şi magazine independente de electroIT. Produsele Miele pot fi găsite şi pe magazinul online eMAG Marketplace.

- Publicitate -

Apple devine primul brand din lume evaluat la un trilion de dolari

Apple marchează un moment istoric, devenind primul brand din lume de un trilion de dolari, potrivit clasamentului celor mai...

Consumatorii cheltuiesc mai mult pentru servicii de streaming video

Cheltuielile medii lunare ale gospodăriilor cu platformele de streaming video la cerere au crescut cu aproape 30% față de...