După atragerea la finele anului trecut a două noi branduri internaţionale, KiK și Koton, în premieră pentru piaţa locală, Mercur Center va continua şi în acest an să îmbunătăţească mixul de chiriaşi.
Mai mult, zona de food-court a centrului comercial a fost reconfigurată şi a cunoscut îmbunătăţiri semnificative.
Koton, primul pop-up store din Oltenia
Retailerul turc de fashion Koton a deschis primul său magazin pop-up store din Oltenia, pe o suprafaţă de peste 600 mp, unde comercializează haine şi accesorii pentru femei, bărbaţi şi copii.
KiK, magazin de 700 mp
Retailerul vestimentar KiK-unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania, cu o reţea de peste 3.500 de magazine în Europa, a deschis un magazin de peste 700 mp în Mercur Center Craiova.
„Vom continua să atragem noi branduri internaţionale, până când vom atinge mixul optim de retaileri pe care clienţii noştri şi-l doresc. Pe parcursul anului trecut am efectuat sondaje de opinie în rândul consumatorilor, pentru a afla ce îşi doresc aceştia să regăsească în centrul nostru comercial. Reamenajarea zonei de food-court face de asemenea parte din dorinţa noastră de a oferi un nivel ridicat de confort pentru vizitatorii centrului, pe lângă mixul optim de branduri şi servicii” – Dumitru Răduţ, director general Mercur Center Craiova.
Mercur Center este un centru comercial de tip “All inclusive”, ce cuprinde zeci de magazine, restaurante, cafenele, cinematograf, sală de fitness, supermarket. Printre chiriasi se numără H&M, Starbucks, Colin’s, Koton, KiK, Pepco, Inspire Cinema, Kendra, Sevda, Rizzoli, Samsonite, Teilor. În 2018, Mercur Center a înregistrat peste 5 milioane de vizitatori.