Mercur Center Craiova – trei magazine noi

Mercur Center Craiova își așteaptă vizitatorii cu noi branduri internaționale și locale.

Colin’s, un brand de fashion de talie internațională a deschis miercuri primul său magazin din Oltenia, în parterul Mercur Center Craiova, oferind pe o suprafață generoasă o experiență de shopping pentru întreaga familie.

Brandul Colin’s pune accent pe calitate și diversitate și este prezent pe trei continente, în peste 30 de țări, având deja o tradiție recunoscută pe piața de profil. Tinereţe, dinamism, confort şi libertate, aşa pot fi descrise modelele pe care pasionaţii de shopping le vor găsi în magazinul Colin’s.

Maxi Toys a deschis recent în Mercur Center Craiova primul său magazin din oraș, situat la etajul trei al centrului comercial. Cu o experienta de 25 de ani, Maxi Toys vine cu mii de jucării selectate special pentru a dezvolta creativitatea și inteligența copiilor.

De asemenea, zilele acestea, Bijuteria Teilor va deschide în Mercur Center Craiova un elegant magazin cu cele mai noi modele de bijuterii din aur și pietre prețioase, completând astfel oferta de profil existentă în centrul comercial.

Brandul pune accent pe exclusivismul și calitatea produselor, fiecare bijuterie Teilor fiind creată pentru a corespunde în detalii minuțiose preferințelor și personalității clienților.

‘’Așa cum am promis craiovenilor, încă de la deschidere, ne dorim să oferim o experiență completă de shopping, urban lifestyle și divertisment de calitate. Tocmai de aceea, preocuparea noastră permanentă este de a aduce noi branduri, care să satisfacă toate gusturile. Trei noi branduri interne și internationale se alătură celor deja existente, urmând ca în perioada imediat următoare să ne surprindem clienții cu noi deschideri’’, a declarat Dumitru Răduț, director general Mercur Center Craiova.

Un mare interes pentru craioveni îl reprezintă deschiderea cafenelei Starbucks, în perioada următoare, cel mai popular brand de cafenele din întreaga lume. Starbucks va intra astfel în premieră pe piața din regiune.

Insula Verii la Mercur Center Craiova

Insula Verii este o campanie prin care clienții centrului comercial sunt invitați să-și petreacă timpul trecând prin cele mai preferate destinații de vacanță precum Franța, Italia, Grecia și Turcia și unde pot câștiga premii instant sau marele premiu – o vacanță pentru două persoane la mare.

Detalii despre campaniile estivale găsiți și pe pagina de socializare a centrului comercial.

- Publicitate -

Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7...

Mai bine de jumătate din angajații la stat au vârsta cuprinsă între 45 și 65 ani

În sectorul public, majoritatea persoanelor sunt de vârstă mai înaintată, 54% dintre persoanele din categoria de vârstă 46-55 ani...