Mega Image răsplătește faptele bune

Mega Image răsplăteşte donarea de sânge, care salvează vieţi.

Din acest motiv, lanțul de supermarketuri a organizat alături de voluntarii Asociaţiei “O Şansă pentru Viaţă” o acțiune de donare de sânge, care a avut loc în perioada 8-12 august 2016. Toți cei care au vrut să ofere o șansă la viață pentru cei aflați în suferință s-au prezentat la cele două puncte de donare de sânge: Centrul de Transfuzii București, respectiv Centrul de Transfuzii Ploiești.

Sub sloganul „Mega te răsplătește pentru faptele bune”, lanțul de supermarket-uri a oferit pachete din care nu au lipsit produse ca apă, fresh de portocale, sandvișuri și cafea, pentru voluntarii care au donat sânge în cele două orașe. Mega Image a oferit donatorilor din București 1.000 de pachete, iar la Ploiești 750 de pachete.

Mega Image răsplăteşte faptele bune, iar donarea de sânge este un gest altruist, care salvează vieţi. Ne-am propus să îi susţinem pe donatori cu un pachet de produse selecţionate, în funcţie de nevoile organismului de a se reface după actul donării. Campania pe care am organizat-o a fost adresată inclusiv angajaţilor noştri, pe care îi încurajăm constant să doneze sânge. Ne-am propus să ne implicăm activ şi să susţinem astfel de cauze deoarece credem că fiecare dintre noi poate fi un salvator de vieţi, poate oferi cuiva şansa zilei de mâine şi speranţa la sănătate”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

Acțiunea de donare de sânge s-a desfăşurat la inițiativa Mega Image, cu ajutorul logistic al voluntarilor care s-au preocupat și de celelalte acțiuni ale acestei campanii.

Constantin Jiga, voluntar de la Asociaţia “O Şansă pentru Viaţă”, implicat în organizarea campaniei de donare: „Acestă inițiativă a lanțului de supermarket-uri Mega Image este una lăudabilă prin care se încurajează donarea de sânge. Știm cu toții că acest act de donare este prea puțin mediatizat în România având în vedere şi faptul că nu se cunosc prea bine beneficiile donării. În primul rând, cineva care donează sânge își oferă o șansă la viață pentru că ajută la propria sănătate. Apoi, după ce face acest lucru în mod constant va avea o experiență plăcută să vadă că prin atitudinea sa poate salva cel puțin o viață. Importantă este fidelizarea donatorilor de sânge„.

În total, în cele 5 zile de campanie, 652 de persoane au donat sânge la Centrul de Transfuzii Bucureşti şi alte 458 de persoane au donat sânge la Centrul de Transfuzii Ploieşti. Dincolo de aceste cifre, toţi participanţii au primit pachete din partea Mega Image, chiar dacă, în urma analizelor, nu au fost eligibili pentru donare.

- Publicitate -

Fabrica Nokian Tyres Oradea a fost inaugurată. Investiție de peste 650 milioane euro

Nokian Tyres a deschis fabrica de anvelope pentru autoturisme din Oradea. Aceasta funcționează fără a utiliza energie din combustibili...

PragmaGO intră pe piața din România prin achiziționarea a 89% din Omnicredit

PragmaGO a început expansiunea internațională pe piața din România prin achiziția a 89% din acțiunile Omnicredit de la compania...