All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

luni | 25 mai | 2020

Mega Image nu va crește prețurile la raft pentru produsele proprii

Centrul comercial Shopping Park Mediaș, de lângă Kaufland, se extinde

Centrul comercial Shopping Park Mediaș își mărește suprafața comercială la peste 16.900 mp și va deveni cel mai mare retail park din...

Ca urmare a măsurilor critice în contextul COVID-19, care au dus la creșteri de prețuri la unele produse pe întreg lanțul de producție și de distribuție, Mega Image anunță că va reduce prețurile la raft în această perioadă.

Astfel, au fost aplicate reduceri de prețuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare și nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă și de curățenie. În același timp, au fost reduse prețurile și la peste 150 de legume și fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie.

- Publicitate -

Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image și în online, pe www.mega-image.ro , unde pot fi verificate direct toate prețurile.

Mai mult, Mega Image se angajează ca în perioada următoare să nu opereze niciun fel de creșteri de preț la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel putin până la finalul lunii aprilie 2020.

- Publicitate -

ULTIMELE

Coronacriza a trimis gigantul american Hertz în faliment

Criza economică generată de noul coronavirus a mai făcut o „victimă”, compania americană Hertz, care a declarat falimentul la 102 de ani...