Mega Image aduce în magazine Perla, o nouă marcă proprie de cafea

Mega Image lansează în România o nouă marcă proprie de cafea, Perla, din boabe cultivate în cele mai renumite regiuni producătoare de cafea ale lumii.

Perla vine în diverse variante – cafea boabe, măcinată sau capsule. Consumatorii pot alege din trei sortimente Perla: Origins, Italian Roast și Aroma.

Pe lângă descriere, cafeaua Perla are marcat pe ambalaj și un indicator de intensitate, care reprezintă caracterul și consistența amestecului de cafea, bogăția gustului și puterea aromei.

Colecția Perla este disponibilă în toate magazinele Mega Image, Shop&Go și în supermarketul online.

- Publicitate -

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...

București vs Ilfov. Cum a evoluat piața imobiliară din cele două zone

Tranzacțiile rezidențiale din județul Ilfov au crescut cu 6% în 2023, comparativ cu anul precedent, în vreme ce, în...