MedLife intră pe segmentul de wellness prin achiziția rețelei Sweat Concept

În acest moment, rețeaua cuprinde 4 locații în București dotate cu echipamente și tehnologii premium, furnizate de Matrix, lider global în echipamente de fitness

MedLife achiziționează pachetului majoritar de acțiuni al rețelei de săli de fitness și wellness Sweat Concept.

Sweat Concept integrează soluții complete pentru toate obiectivele utilizatorului, scădere în greutate, relaxare, tonifiere musculară sau pregătirea pentru o competiție sportivă.

În acest moment, rețeaua cuprinde 4 locații în București dotate cu echipamente și tehnologii premium, furnizate de Matrix, lider global în echipamente de fitness.

Totodată, fiecare unitate este dotată cu console inteligente care permit contorizarea si afisarea repetărilor, timpul de activitate și timpul de odihnă pentru o experiență de antrenament completă.

Printre alte dispozitive de avangardă se numără: Sweat Workout Tracking o aplicație care permite utilizatorului să își monitorizeze parcursul activității sale de antrenament, indiferent de locația aleasă sau programele pe care le-a urmat sau.

Adițional aparaturii și dispozitivelor performante, sălile Sweat Concept sunt amenajate cu zone de relaxare, saune bio, zonă de training funcțional sau terase spațioase unde sunt susținute programe de antrenament în aer liber.

Odată cu finalizarea achiziției Sweat Concept, MedLife, va ajunge la un număr de 45 de tranzacții, fiind operatorul cu cel mai mare portofoliu de achiziții în zona medicală din România.

CITEȘTE ȘI: MedLife cumpără pachetul majoritar din Rozsakert Medical Center, Ungaria

- Publicitate -

1 din 7 români consideră că deșeurile de plastic din natură au devenit o problemă majoră

Deșeurile din plastic aruncate în natură – în păduri, ape sau pe marginea drumului – sunt considerate una dintre...

Românii au nevoie de o sumă mai mare decât salariul mediu anual mediu ca să-și permită o mașină SH

După analizarea piețelor de mașini second hand din 23 de țări europene, s-a constatat că, în medie, este nevoie...