MedLife a înregistrat în primele șase luni din acest an o cifră de afaceri în valoare de 461 milioane lei, în creștere cu 23% față de aceeași perioadă din 2018.
Compania a raportat rezultate în creștere și la nivel de profit, de 78 milioane lei brut în crestere cu 81% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce valoarea profitului net a fost de cca. 14 milioane lei, în creștere cu 130% față de S1 din 2018.
Potrivit reprezentanților companiei, fiecare linie de business a avut o direcție ascendentă, accesibilitatea și apetitul românilor pentru serviciile medicale fiind într-o creștere continuă, toate acestea susținute de o evoluție favorabilă la nivelul întregii piețe și economii.
Astfel, cel mai mare avans a fost înregistrat de clinici, care au raportat o creștere de 35% față de aceeași perioadă a anului trecut, urmate de centrele de stomatologie, cu o creștere de 34% față de primele șase luni ale anului 2018. Clasamentul continuă cu linia de spitale, laboratoarele, farmaciile și divizia de corporate.
În a doua jumătate a anului, MedLife își va concentra eforturile asupra dezvoltării programului de achiziții și extinderii la nivel național și internațional, bugetul planificat în acest sens fiind de 20 milioane euro, valoare aprobată în cadrul ultimei ședințe AGEA, la care se vor mai adăuga și alte lichidități proprii ale companiei în funcție de dimensiunea tranzacțiilor.
Conform reprezentanților companiei, dacă va reuși implementarea tuturor proiectelor anunțate către acționari, există premise ca MedLife să depășească pragul de 200 milioane de euro în 2019.