MedLife a încheiat primul trimestru cu o creștere de 27,6%

medlife braila
Hyperclinica MedLife Brăila

MedLife încheie primul trimestru din 2019 pe o direcție ascendentă și anunță o cifră de afaceri de 224,9 milioane lei aferentă acestei perioade, în creștere cu 27,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Rezultatele din primul trimestru vin pe fondul unei dinamici foarte bune pe toate liniile de business, dinamică susținută de apetitul în creștere al românilor pentru serviciile medicale, dar și de o evoluție favorabilă la nivelul întregii piețe. 

Primul trimestru a însemnat deschiderea a două clinici stomatologice pentru adulți și copii în Sibiu sub brandul DentEstet, finalizarea proiectului de extinderere al celui mai mare spital din cadrul grupului MedLie, Life Memorial Hosital, cu o noua secție de 40 de paturi, dar și un bloc operator, cu 3 săli de intervenții, astfel ca urmare a acestui proces de extindere spitalul a ajuns la un număr de 232 de paturi și 8 săli de operații.

Adițional, compania a continuat investițiile în echipamente și aparatură medicală performantă, respectiv a achiziționat 3 aparate noi de rezonanță magnetică în clinicile din Oradea, Pitești și Galați, până la un total 18 astfel de echipamente la nivel de grup, devenind cel mai important pol de imagistică medicală la nivel național.

De asemenea, în acest interval, MedLife și-a extins numărul de arondați la servicii de prevenție cu 76.000, astfel încât întreg portofoliul MedLife a ajuns la 650.000 de clienți corporate, un record pe piața de profil.

MedLife a demarat și procesul de implementare a serviciilor de Self Check-In și SelfPay, care vin în întâmpinarea nevoilor pacienților, oferind posibilitatea acestora de afla mai multe detalii legate de serviciul care urmează să îl efectueze și de a-și face singuri plata în sistem.