Mediaposte Hit Mail a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce, dar și logisticii promoțiilor de consumatori și a cluburilor de fidelizare.
Cu o suprafață de 19.000 de metri pătrați, spațiul aflat la dispoziția companiei este cu 60% mai mare decât depozitul anterior. Proporțional, tot cu 60% se estimează că va putea crește numărul de clienți pentru care compania oferă servicii din sfera logisticii.
Dacă, la începutul anului 2024, compania număra în jur de 250 de astfel de clienți, mutarea în noul depozit asigură un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienți activi în noul depozit.
Extinderea spațiului de depozitare creează premisele pentru mărirea cu 25% și a echipei de angajați, iar Mediaposte Hit Mail estimează o creștere de 15% a cifrei de afaceri în următorii ani, datorită acestei investiții.
Rebranding după preluare
O altă schimbare a avut loc la nivel de branding. Ca parte a grupului francez La Poste (Poșta Franceză), Mediapost Hit Mail a adăugat un „e” la sfârșitul numelui său, devenind anul acesta Mediaposte Hit Mail.
Investiția a fost realizată într-un interval de doar patru luni, în cursul acestui an, fiind primul pas dintr-un plan de investiții care va continua și în 2025-2026.
CITEȘTE ȘI: Poșta Română a redeschis rutele cu Ungaria, Bulgaria și Serbia
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |