McDonald’s va investi peste 2 milioane euro până la finalul anului 2021, pentru remodelarea și introducerea sistemului digital în mai multe restaurante din țară.
Anul acesta, compania a investit deja peste 1,2 milioane euro în modernizarea și digitalizarea a trei restaurante din București și două din Cluj-Napoca.
Printre cele mai recent modernizate restaurante se numără restaurantele din Otopeni, Rahova și Băneasa Mall.
Toate cele trei restaurante dispun de kiosk-uri pentru comandă, cel mai modern sistem de pregătire a produselor și tehnologie pentru servirea clienților la mese.
De asemenea, unitățile McDonald’s din Otopeni și Rahova includ și spații speciale destinate comenzilor de livrare la domiciliu.
La nivel național, 59 de restaurante McDonald’s au deja integrat sistemul digital.
Cum funcționează sistemul digital McDonald’s
Sistemul digital este inovația adusă de McDonald’s în restaurante, prin care procesul unei comenzi este mai simplu și mai rapid.
Imediat după ce clientul face comanda prin intermediul kioskului, aceasta este înregistrată, trimisă la bucătărie și pregătită pe loc.
Kiosk-urile de comandă le oferă clienților posibilitatea de a-și alege produsele preferate din meniu, pe care le pot achita contactless, cu cardul bancar, sau cash, la casa de marcat.
De asemenea, acestea permit scanarea rapidă și contactless a ofertelor din aplicația McDonald’s pentru mobil.