McDonald’s a investit 1,8 milioane euro în digitalizarea restaurantelor

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, încheie anul 2020 cu investiții de 1,8 milioane euro în digitalizarea restaurantelor sale.

Liderul local al restaurantelor cu servire rapidă a modernizat opt restaurante, remodelând bucătăriile și introducând sistemul digital Experience of the Future care le permite clienților să comande rapid.

McDonald’s Piața Romană, București, cel mai recent restaurant modernizat

Deschis în 1996, restaurantul McDonald’s din Piața Romană a devenit rapid loc de întâlnire pentru tinerii liceeni și studenți din București.

În urma unei investiții de 230.000 de euro, clienții restaurantului își vor putea comanda produsele preferate la cele nouă kioskuri de comandă.

Aceștia își pot personaliza produsele, pot scana ofertele din aplicația de mobil și pot alege plata contactless, cu cardul bancar, sau cash, la casa de marcat.

Fiecare produs este pregătit după ce clientul face comanda la kiosk, iar aceasta este înregistrată în sistem. Comanda confirmată ajunge apoi pe ecranele din bucătărie și este pregătită pe loc.

În prezent, 52 de restaurante sunt complet digitalizate iar fiecare restaurant McDonald’s, nou construit dispune de acest sistem.

În planurile de viitor este inclusă și dezvoltarea aplicației de mobil, care are 1,5 milioane de utilizatori.

- Publicitate -

8 din 10 români riscă să își piardă dinții de la vârsta de 40 ani

Parodontoza a devenit cea mai întâlnită afecțiune în România, astfel că 8 din 10 persoane care ajung în cabinetul...

Retailerul polonez HalfPrice pregătește un magazin în AFI Brașov

Retailerul polonez HalfPrice pregătește deschiderea unui magazin de două etaje în AFI Brașov. Este a treia unitate din centrele...