Marketplace-ul Softlead a atras o finanțare de 200.000 euro prin intermediul Ronin

Softlead, platforma din România care ajută companiile să aleagă aplicația software potrivită atrage o rundă de finanțare de 200.000 euro.

Plasamentul privat a fost realizat prin platforma de crowdfunding Ronin.

Printre investitorii care au validat modelul de business și perspectivele de creștere ale platformei Softlead se află antreprenorii Alexandru Lăpușan, Călin Lupșan, Felix Crișan.

Investiția atrasă permite creșterea platformei Softlead pe piața locală, dezvoltarea modulului Digital DNA, precum și pregătirea pentru internaționalizare.

Softlead Digital DNA este un instrument care indică nivelul de digitalizare al unei companii în funcție de cele mai importante caracteristici ale acesteia.

Sunt incluse tipurile de aplicații software sau bugetele necesare susținerii unui proces de digitalizare complet, în acord cu profilul, provocările și modelul de business.

De asemenea, pentru perioada următoare, compania vizează creșterea și dezvoltarea departamentelor de software development, digital marketing și vânzări.

În 2021, platforma Softlead a înregistrat cu 45% mai multe cerințe de implementări software față de anul anterior.

Valoarea totală a proiectelor implmentate a ajuns la 4.158.000 euro (cu 26% mai mult decât perioada anterioară).

Conform celui mai nou studiu de piață publicat de ANIS, industria de software și servicii crește de 3 ori mai repede decât economia.

Dacă  în ultimii cinci ani analizați (2015-2020), creșterea economică a României a fost de 6%, industria a înregistrat o creștere de 17%.

- Publicitate -

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...