- Cadourile promoționale ecologice, tot mai populare în 2019, în egală măsură cu cele bazate pe noile tehnologii.
- Companiile au investit, în medie, cu 50% mai mult pe un cadou promoțional.
- Cadourile promoționale durabile, mai apreciate decât alte forme de publicitate.
- În luna noiembrie, Mark & More Ideas a deschis un nou punct de lucru cu showroom, în București.
Mark & More Ideas anunță afaceri de 1 milion de euro, în perioada ianuarie – decembrie 2019. În 2019, valoarea medie a unui cadou promoțional personalizat a crescut cu 50%, ajungând la 250 de lei.
Un an cu investiții de 100.000 de euro în echipamente și un nou punct de lucru
„În 2019 au fost investiți 100.000 de euro în echipamente de lucru de ultimă generație și în deschiderea unui nou punct de lucru, cu showroom, care să vină în ajutorul clienților care au nevoie de servicii rapide. Totodată, au fost achiziționate imprimante noi, una dintre acestea dedicată pentru hârtia ecologică cu semințe – o noutate pe piață, precum și alte aparate specifice activității de personalizare cadouri promoționale”, spune Laurențiu Constantin, CEO Mark & More Ideas.
Produsele sustenabile și gadget-urile, tot mai populare. Tendința se va menține și în 2020
Realizând o statistică printre vânzările realizate de companie, arată că organizațiile investesc tot mai mult în promoționale de calitate sau utile, indiferent că acestea le sunt adresate clienților sau angajaților. Dintre cele mai populare se numără cadourile prietenoase cu mediul și cele care țin de tehnologie.
Succesul acestor cadouri este completat și de studii de piață internaționale, care au arătat că 58% dintre adulții cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani preferă să colaboreze cu companii care oferă promoționale ecologice.
MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |
Același sondaj dezvăluie că recipientele reutilizabile au o perioadă medie de păstrare de 1 an, generând peste 1.000 de afișări în tot acest timp.
În egală măsură, tot mai populare sunt și promoționalele premium. Astfel, branduri precum Wenger, Victorinox, Schneider sunt tot mai întâlnite în cererile de ofertă pentru cadouri promoționale.
Industria promoționalelor este dominată de accesoriile tehnologice personalizate – cum ar fi bateriile cu încărcare wireless ori accesoriile pentru telefoane mobile sau pentru sănătate – brățările pentru fitness, aparatele de urmărit activitatea cardiacă, gențile pentru sport și covorașele pentru yoga.
Cadourile promoționale câștigă teren
Obiectele promoționale au fost, și în 2019, un bun instrument de promovare și o metodă adaptabilă de publicitate. Ele constituie, în continuare, un element important în mixul de marketing al clienților, fie că vorbim de evenimente sau campanii offline. Mai mult, prin prisma evoluției publicității, multe dintre campaniile online au determinat o evoluție a printului publicitar către formate din ce în ce mai diverse și complexe.
Pentru 2020, Mark & More Ideas are ca obiectiv depășirea cifrei de afaceri din 2019 cu 15%, pe fondul creșterii continue a valorii cadourilor promoționale. Totodată, în 2020 compania își propune să își extindă oferta și stocul cu cât mai multe produse ecologice și tehnologice, prin import direct de la noi furnizori.
La fel de important în acest an este, pentru Mark & More Ideas, și îmbunătățirea fluxului de lucru, pentru scăderea timpilor de producție și livrare către clienți.