Marc O’Polo deschide cel mai mare magazin propriu din România, în AFI Cotroceni

Marc O’Polo, prezent în peste 2.000 de puncte de vânzare din 37 de ţări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România în cadrul centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti.

Magazinul din AFI Palace Cotroceni, care urmează a fi deschis pe 10 decembrie, va fi cel mai mare din reţea (235 metri pătraţi).

Marc O’Polo este un brand fondat în urmă cu peste 50 de ani în Stockholm, fiind prezent în România în Bucureşti Mall, Fashion House Militari şi Iulius Mall Cluj-Napoca.

Având sediul central în Stephanskirchen, în zona Munchen, Germania, Marc O’Polo are circa 1.800 de angajaţi şi a realizat în anul fiscal 2019-2020 o cifră de afaceri de 430 de milioane de euro.

Brandul este prezent atât pe pieţele vestice, cât şi în Europa Centrală şi de Est şi în China.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

TBI Bank își schimbă proprietarul. Va fi achiziționată de o companie americană

4finance Holding S.A. a semnat un acord definitiv pentru vânzarea TBI Bank EAD către Advent International, unul dintre cei...

Domeniile Ostrov, creștere puternică a vânzărilor online pentru gama de vinuri Naiada

În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2025, Domeniile Ostrov au înregistrat o creștere de peste 130% a vânzărilor...