MAM Bricolaj planifică extinderea rețelei de magazine la nivel național în Cluj-Napoca și Brașov. În această perioadă, numărul de tranzacții a crescut cu 22%, iar valoarea medie a unei comenzi s-a mărit cu 3%.
Astfel, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 28% față de aceeași perioadă a anului trecut și ajunge la aproximativ 17 milioane de lei în ultimele șase luni.
Mai mult, MAM Bricolaj anunță și creșterea accelerată a vânzărilor online, care au depășit cu 40% volumul vânzărilor online de anul precedent.
MAM Bricolaj a optat pentru automatizarea și eficientizarea proceselor interne, fapt ce a determinat o dinamică mai bună de lucru și a sporit profitul cu până la 80% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la peste 2 milioane de lei.
MAM Bricolaj va începe extinderea rețelei de magazine printr-un prim punct de lucru în partea de vest a Capitalei, în prima parte a anului 2021, în timp ce magazinele din Cluj-Napoca și Brașov vor fi operaționale începând cu a doua jumătate a anului viitor.
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |