MAM Bricolaj extinde rețeaua de magazine la nivel național

MAM Bricolaj planifică extinderea rețelei de magazine la nivel național în Cluj-Napoca și Brașov. În această perioadă, numărul de tranzacții a crescut cu 22%, iar valoarea medie a unei comenzi s-a mărit cu 3%.

Astfel, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 28% față de aceeași perioadă a anului trecut și ajunge la aproximativ 17 milioane de lei în ultimele șase luni.

Mai mult, MAM Bricolaj anunță și creșterea accelerată a vânzărilor online, care au depășit cu 40% volumul vânzărilor online de anul precedent.

MAM Bricolaj a optat pentru automatizarea și eficientizarea proceselor interne, fapt ce a determinat o dinamică mai bună de lucru și a sporit profitul cu până la 80% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la peste 2 milioane de lei.

MAM Bricolaj va începe extinderea rețelei de magazine printr-un prim punct de lucru în partea de vest a Capitalei, în prima parte a anului 2021, în timp ce magazinele din Cluj-Napoca și Brașov vor fi operaționale începând cu a doua jumătate a anului viitor.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

București este pe locul secund în regiune după numărul clădirilor de birouri verzi

Aproximativ 93% dintre clădirile noi de birouri din București, construite în ultimii șapte ani, și 70% dintre clădirile mai...

De ce să alegi o firmă specializată în amenajări pentru curtea ta: 7 avantaje de luat în considerare

Amenajarea curții poate părea o sarcină simplă la prima vedere, dar procesul implică mult mai mult decât a planta...