MAM Bricolaj are logo nou, mai simplu, mai reprezentativ

MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, anunță schimbarea identității vizuale cu un nou logo reprezentativ.

Schimbarea constă în simplificarea acestuia, având elemente definitorii cu materiale de mobilă și accesorii necesare unei case.

Noua emblemă reprezintă o simplificare prin care ne dorim să fim prezenți într-un mod simplu și plăcut în mintea tuturor clienților noștri, spune Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj

În acest ultim deceniu, MAM Bricolaj a ajuns la peste 1 milion de clienți și vinde peste 10.000 de produse în trei locații.

Totodată, în această perioadă investițiile totale au ajuns la peste 5 milioane euro.

- Publicitate -

Ultimele

Piața jucăriilor din România, nivel record de peste 1,7 miliarde lei în 2022

Cifra de afaceri a pieței de jucării din România (producție & comerț) a crescut cu 14% față de 2020...