MAM Bricolaj are logo nou, mai simplu, mai reprezentativ

MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, anunță schimbarea identității vizuale cu un nou logo reprezentativ.

Schimbarea constă în simplificarea acestuia, având elemente definitorii cu materiale de mobilă și accesorii necesare unei case.

Noua emblemă reprezintă o simplificare prin care ne dorim să fim prezenți într-un mod simplu și plăcut în mintea tuturor clienților noștri, spune Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj

În acest ultim deceniu, MAM Bricolaj a ajuns la peste 1 milion de clienți și vinde peste 10.000 de produse în trei locații.

Totodată, în această perioadă investițiile totale au ajuns la peste 5 milioane euro.

- Publicitate -

Marea majoritate a criptomonedelor au o valoare mai mică de un cent

Încă din perioada de boom a pieței cripto din 2022, au fost în circulație între 8.500 și 10.000 de...

Habitat for Humanity a construit patru case în doar 4 zile și 3 ore

Între 30 septembrie și 4 octombrie 2024, peste 300 de voluntari din țară și din străinătate s-au reunit în...