MAM Bricolaj aniversează 10 ani de activitate pe piața din România. Compania are trei magazine, toate în București.
Prima unitate, MAM Bricolaj Morarilor s-a deschis în 2011, fiind urmată de deschiderea MAM Bricolaj Luică din 2015
În 2021, MAM Bricolaj s-a listat la Bursa de Valori București și a deschis cel de-al treilea magazin în Prelungirea Ghencea.
Această unitate a ajuns la o medie de 120 de tranzacții zilnice, în creștere față de prima zi când s-au înregistrat 101 de tranzacții.
În locația din Prelungirea Ghencea, o zonă cu numeroase bocuri noi, predomină articolele destinate bucătăriei și cele destinate dormitoarelor.
MAM Bricolaj vizează extindere la nivel național în următorii ani
Compania are în plan pentru următorii cinci ani deschiderea a încă nouă magazine, dintre care o unitate în București și opt în țară, cu o frecvență de două magazine pe an.
Totodată, retailerul vizează extinderea în afara granițelor țării.
Până în prezent, MAM Bricolaj a investit aproximativ 5 milioane euro în amenajarea spațiilor comerciale, dar și în achiziția de utilaje și tehnologii pentru digitalizarea companiei.
Ce produse vinde retailerul
MAM Bricolaj are în portofoliu în proporție de 80% articole destinate producerii de mobilier precum balamale, glisiere, pal melaminat.
Diferența de 20% este reprezentată de produse conexe, cum sunt chiuvete, decorațiuni, produse de curățenie, produse electrice, corpuri de iluminat, vopsele și altele.
MAM Bricolaj a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 8 milioane de euro, în creștere cu 36% față de 2019.