Majoritatea românilor care merg la sală sunt bărbați. Aflux mai mare după sărbători

6 din 10 români care își fac abonament la centrele sau la cluburile sportive sunt bărbați, iar scopul lor este să își crească masa musculară (65%). Femeile, în schimb, își doresc să slăbească (69%).

Conform datelor aplicației ESX, există un aflux mare de clienți după sărbători, iar activitățile lor preferate, pe lângă fitness, sunt cycling, pilates, yoga, box, tenis, dans.  

Când vremea se încălzește, în programul persoanelor care iubesc mișcarea își fac loc și activitățile în aer liber, cum ar fi alergatul, drumețiile sau plimbările mai lungi.

Locuitorii din București sunt cei mai activi în materie de sport, urmați de clienții din Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, și Sibiu. Aceștia aleg cu preponderență fitnessul și îl practică de 3-4 ori pe săptămână.

În prezent, abonamentul ESX oferă clienților acces la aproximativ 500 de săli de fitness din 100 de oraşe ale ţării, mai mult de 150 fiind în București.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Interesul românilor pentru fitness a crescut cu 65%

- Publicitate -

Gigantul turc Trendyol va avea sediu în București și un depozit local

Platforma de comerț electronic Trendyol va deschide un sediu în București și un depozit local, pentru care va angaja...

Românii s-au relaxat. Peste jumătate nu mai văd Covid-19 ca pe o amenințare

Peste 53% dintre români cunosc persoane care au fost infectate cu Covid-19 în ultimele 3 luni, iar 55% afirmă...