Majoritatea campaniilor publicitare indoor se desfășoară în centre comerciale

Centrele comerciale și hypermarket-urile găzduiesc în continuare majoritatea campaniilor (peste 92%), însă afișajul indoor câștigă vizibilitate și în clădirile de birouri, sălile de sport sau centrele medicale, arată datele Brand Management.

Sunt preferate suporturile publicitare clasice (panouri, prisme, hangere ș.a.), care oferă expunere permanentă (24/7).

Panourile digitale, cu afișaj secvențial (looping), câștigă anual popularitate, dar rămân în jurul a 10% din totalul suporturilor, sub media europeană de 30-40%.

Brand Management a gestionat anul trecut peste 160 de campanii publicitare de interior, într-o creștere record, de aproape 90% față de portofoliul anului precedent. Compania estimează o creștere de 20% a pieței de comunicare indoor în 2022.

Clienții din telecomunicații, modă și bijuterii sunt pionierii publicității indoor. Recent, companii mari din domeniile financiar-bancar sau FMCG devin active pe acest segment, cu 2-3 campanii trimestrial.

CITEȘTE ȘI: Industria de media și divertisment din România va crește cu 8%

- Publicitate -

România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane metri pătrați

În prezent, România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane de metri pătrați, din care...

Kingfisher, proprietarul Brico Depot, deschide un hub tehnologic în Cluj-Napoca

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Depot, deschide un hub tehnologic la Cluj-Napoca,...