Majoritatea afacerilor de familie din România și-au crescut vânzările în 2022

Majoritatea afacerilor de familie din România (82%) și-au crescut vânzările în ultimul an financiar, o creștere de la 55% în 2021 și peste procentul de 71% înregistrat la nivel global, arată PwC.

Mai mult, peste două treimi dintre afacerile de familie din România au avut o creștere de două cifre. Doar 3% au raportat scădere față de 8% la nivel global.

În același timp, obiectivele de creștere sunt ambițioase și pentru următorii doi ani: 27% dintre business-urile de familie din România se așteaptă să crească rapid și agresiv, față de 14% la nivel global.

Afacerile de familie din România se consideră mai avansate decât cele globale într-o serie de domenii, inclusiv în ceea ce privește capacitatea lor de a lua decizii rapid.

Astfel, 55% dintre afacerile de familie din România consideră că au capacități digitale solide, față de doar 42% la nivel global, iar 88% spun că au capacitatea de a schimba cursul în scurt timp datorită lichidităților.

MAI MULTE | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BANI |

CITEȘTE ȘI: Ce implicații fiscale are transferul unei afaceri de familie între generații

- Publicitate -

Craiova intră pe harta marilor rețele hoteliere internaționale. Creștere cu 40% a numărului de camere

Numărul de camere de hotel din Craiova va crește cu 30-40% în următorii cinci ani, odată cu dezvoltarea accelerată...

În anul listării la bursă, vânzările Douglas în Europa au ajuns la 4.45 miliarde de euro

În perioada 1 octombrie 2023 - 30 septembrie 2024, vânzările Douglas au crescut cu 8,7% până la 4,45 miliarde...