Peste 86% din totalul achizițiilor realizate de PENNY anul trecut au fost de la furnizori locali din România, iar 58% dintre furnizori au o relație contractuală cu retailerul de peste 5 ani, se arată în raportul de sustenabilitate al companiei.
Mai mult, un procent de 69% din produsele alimentare comercializate au fost de origine regională, din România. În același timp, 2023 a marcat colaborarea cu 198 de măcelării partenere și producători locali.
PENNY avea 7.285 de angajați activi la finalul anului 2023, iar 90% dintre pozițiile de management au fost ocupate prin promovare internă. Mai mult, 302 femei ocupă poziții de management, iar 49% dintre manageri au o vechime mai mare de 10 ani în companie.
Rețeaua care a depășit recent pragul de 400 de magazine în țară a raportat venituri nete de 1,7 miliarde de euro în 2023, 120,1 milioane de euro fiind alocate pentru salarii și beneficii pentru angajați, iar 14,81 milioane de euro au fost plătite ca taxe și impozite.