Mai multe filme prezentate pe BBC au crescut interesul pentru România

Campania internațională despre România pe postul de televiziune BBC World News (audiență de 465 de milioane de telespectatori), realizată de echipa Wild Carpathia, a crescut dorința de vizitare a României într-un viitor apropiat pentru turiștii din Europa, America de Nord și Orientul Mijlociu cu 91% (de la 35% la 67% după finalizarea campaniei).

Wild Carpathia a reușit o campanie pe BBC World News prin prezentarea a patru filme de promovare de 34 de ori în cursul lunii iunie.

În urma studiului de impact al campaniei s-a remarcat o dublare a procentului celor familiarizați cu destinația România (de la 37% la 75 %), în contextul în care 63% din intervievați (fără a vedea filmul) nu știu nimic sau aproape nimic despre România.

După vizionarea clipurilor, 85% au vrut să afle mai multe despre România, 83% au răspuns că vor discuta cu prietenii / cunoștințele despre România, iar 67% ar recomanda România prietenilor / cunoștințelor.

Seria de documentare Wild Carpathia, este cea mai de succes serie de filme despre România, difuzate în 110 țări și traduse în 11 limbi.

- Publicitate -

EVOLOR inaugurează o nouă fabrică pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea

EVOLOR inaugurează o nouă unitate de producție pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea, pe locația fostei fabrici Chempro, achiziționată...

Mediaposte Hit Mail a investit 1,5 milioane de euro într-un depozit mai mare

Mediaposte Hit Mail a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce, dar...