Campania internațională despre România pe postul de televiziune BBC World News (audiență de 465 de milioane de telespectatori), realizată de echipa Wild Carpathia, a crescut dorința de vizitare a României într-un viitor apropiat pentru turiștii din Europa, America de Nord și Orientul Mijlociu cu 91% (de la 35% la 67% după finalizarea campaniei).
Wild Carpathia a reușit o campanie pe BBC World News prin prezentarea a patru filme de promovare de 34 de ori în cursul lunii iunie.
În urma studiului de impact al campaniei s-a remarcat o dublare a procentului celor familiarizați cu destinația România (de la 37% la 75 %), în contextul în care 63% din intervievați (fără a vedea filmul) nu știu nimic sau aproape nimic despre România.
După vizionarea clipurilor, 85% au vrut să afle mai multe despre România, 83% au răspuns că vor discuta cu prietenii / cunoștințele despre România, iar 67% ar recomanda România prietenilor / cunoștințelor.
Seria de documentare Wild Carpathia, este cea mai de succes serie de filme despre România, difuzate în 110 țări și traduse în 11 limbi.