Magazinul tău de e-commerce este mai eficient cu o centrală telefonică virtuală

Dezvoltarea tot mai accelerată a tehnologiei digitale dar și climatul economic modern au făcut ca însuși comportamentul de consum și achiziție al consumatorilor să se schimbe.

Totul pare acum că se se întâmplă în mediul online, de la publicitate la cumpararea efectivă de produse și servicii, iar brandurile se întrec în a o oferi cât mai multe soluții  și beneficii pentru a atrage câți mai mulți clienți.

Deși până în 2020, românii erau încă destul de reticenți la cumpărăturile pe Internet, pandemia creată de Coronavirus, restricțiile de circulație și regulile din magazine, i-au determinat pe tot mai mulți dintre ei să își schimbe percepția despre acest mod de a cumpăra.

Companiile au trebuit să se adapteze și ele din mers și site-urile de tip e-commerce s-au dezvoltat din ce în ce mai mult. Iar tendința cu siguranță o să fie una de creștere, pentru că oamenii au descoperit comoditatea și siguranța de achiziționa produse cu numai câteva click-uri.

Una din cele mai importante tehnologii digitale care trebuie folosită de companiile care au o astfel de strategie de business este să integreze o centrală telefonică virtuală. 

De ce? Pentru că modul de a interacționa și comunica direct cu clienții, de a le oferi explicații despre produse sau de a le rezolva anumite probleme cu care s-au confruntat, îți oferă stabilitate, credibilitate dar și creștere pentru brandul tău. Iar majoritatea consumatorilor preferă încă să folosească telefonul pentru a lua contact direct cu o companie.

SmartPBX de la DotroTelecom este o soluție excelentă pentru toate comunicările tale de business, atât cu clienții, cât și intern, în companie. Folosind Internetul pentru a desfășura apelurile telefonice și având toate datele păstrate într-un cloud sigur, sunetul de ton ocupat atunci când apelurile se aglomerau devin istorie.

Tehnologii simple de implementat, funcționând perfect doar cu o conexiune la internet, o aplicație și un telefon, laptop sau tabletă, centralele telefonice virtuale au depășit cu mult atribuțiile sistemului clasic de apeluri și au devenit soluții de call center eficiente. 

Beneficiind de funcții avansate ca apeluri în așteptare și transfer instant către departamentul solicitat de client, mesaje personalizate de întâmpinare, posibilitatea de a înregistra mesajele de la clienți atunci când aceștia sună în afara programului și revenirea către ei în cel mai scurt timp posibil, numere personalizate pentru compania ta, statistici și rapoarte, accesul de oriunde doar printr-o simplă aplicație, SmartPBX este varianta câștigătoare pentru tine mai ales dacă ai un magazin de e-commerce.

Nu numai că vei putea să discuți rapid cu clienții tăi și să le mărești gradul de satisfacție, dar poți opta pentru centrala telefonică virtuală SmartPBX alegând un pachet potrivit pentru nevoia ta de comunicare și foarte important, fără să fii limitat de o perioadă minimă contractuală. În cazul în care nu ești mulțumit de servicii sau consideri că acestea nu îți aduc un plus valoare important, poți renunța oricând.

Iată care sunt cele mai importante avantaje pe care ți le oferă SmartPBX pentru un business eficient în domeniul de e-commerce:

  • Câștigi încrederea clienților: un număr de telefon afișat pe site dă mult mai multă încredere clienților decât o simplă adresă de email. Vor fi mai relaxați și vor fi mai multe șanse să cumpere, știind că orice s-ar întâmpla cu produsul comandat, pot să te contacteze și să îți ceară lămuriri.
  • Oferi o experiență personalizată consumatorilor: aceștia cu siguranță preferă să vorbească cu o persoană reală despre produs, beneficii sau mai ales pentru a sesiza anumite nemulțumiri. Ai șansa astfel de a intra în contact direct cu clientul tău, de a-i afla părerea, de a-l mulțumi și chiar de a afla detalii despre cum ai putea să îți îmbunătățești produsul pentru viitor.
  • Îți îmbunătățește performanța ta în business: aplicația îți pune la dispoziție rapoarte și diverse date care îți arată pentru care dintre produse sună cei mai mulți clienți, când este fluxul de apeluri mai mare dar și cum tratează angajații tăi problemele clienților, cum le soluționează și cât de eficienți sunt.
  • Ai costuri reduse, suport 24/7 și siguranță a datelor: o centrală telefonică virtuală este ușor de implementat,  nu necesită echipamente complexe și astfel costurile pe care le vei plăti sunt extrem de reduse. În plus ai mentenanță și suport 24/7 din partea echipei DotroTelecom pentru orice situație ar putea apărea, deși acest lucru este foarte puțin probabil să se întâmple. De asemenea, datele tale fiind stocate într-un cloud, sunt în siguranță.
  • Funcții avansate de call center in cloud ce pot fi personalizate în funcție de nevoile tale de comunicare: cozi de așteptare, ascultare apeluri, muzică în așteptare, transfer și redirecționare de apeluri, desfășurător de apeluri, voicemail, pop-up fișă client sau identificare automată apelant, notificări prin e-mail cu toate apelurile pierdute pentru a putea reveni la clienți, mesaje personalizate pentru clienți și multe altele. 
- publicitate -

trebuie să citești