În 2020, magazinul online Farmec a înregistrat o creștere de peste 80% a vânzărilor în comparație cu anul 2019. Traficul general pe site a crescut cu 45%.
Tot pe fondul volumului mare de comenzi, compania a deschis un nou punct de livrare în București, ce deservește zona de sud a țării.
În ceea ce privește metoda de plată, din totalul comenzilor înregistrate în 2020, peste 42% au fost achitate cu cardul, o dublare a volumui înregistrat în anul precedent.
Totodată, clienții au preferat să comande mai mult de pe dispozitive mobile, volumul tranzacțiilor efectuate pe telefonul mobil dublându-se.
În 2021, pe segmentul e-commerce, Farmec va relansa magazinul online și lansarea unei aplicații mobile, precum și pe noi modalitati de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din rețeaua proprie de magazine sau din rețeaua de lockere, disponibile la firmele de curierat partenere.
Compania estimează o creștere de aproximativ 30% față de 2020.
Rețeaua de magazine proprii a ajuns la 30 de unități
Farmec și-a consolidat rețeaua națională prin deschiderea a două noi magazine Gerovital în Shopping City Târgu Mureș și Afi Brașov, ajungând astfel la 30 de unități.
Mai mult, compania a extins programul de colectare selectivă a ambalajelor în două noi orașe, Oradea și Târgu Mureș și a introdus serviciul Call&Collect, ce oferă clienților posibilitatea de a plasa comanda telefonic și de a ridica produsele din magazin, în intervalul orar stabilit.