Magazinul online Farmec a avut vânzări cu 80% mai mari anul trecut

În 2020, magazinul online Farmec a înregistrat o creștere de peste 80% a vânzărilor în comparație cu anul 2019. Traficul general pe site a crescut cu 45%.

Tot pe fondul volumului mare de comenzi, compania a deschis un nou punct de livrare în București, ce deservește zona de sud a țării.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

În ceea ce privește metoda de plată, din totalul comenzilor înregistrate în 2020, peste 42% au fost achitate cu cardul, o dublare a volumui înregistrat în anul precedent.  

Totodată, clienții au preferat să comande mai mult de pe dispozitive mobile, volumul tranzacțiilor efectuate pe telefonul mobil dublându-se.

În 2021, pe segmentul e-commerce, Farmec va relansa magazinul online și lansarea unei aplicații mobile, precum și pe noi modalitati de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din rețeaua proprie de magazine sau din rețeaua de lockere, disponibile la firmele de curierat partenere.

Compania estimează o creștere de aproximativ 30% față de 2020.

Rețeaua de magazine proprii a ajuns la 30 de unități

Farmec și-a consolidat rețeaua națională prin deschiderea a două noi magazine Gerovital în Shopping City Târgu Mureș și Afi Brașov, ajungând astfel la 30 de unități.

Mai mult, compania a extins programul de colectare selectivă a ambalajelor în două noi orașe, Oradea și Târgu Mureș și a introdus serviciul Call&Collect, ce oferă clienților posibilitatea de a plasa comanda telefonic și de a ridica produsele din magazin, în intervalul orar stabilit.

- Publicitate -

Jumătate dintre români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn

Stresul este cel mai important factor care afectează calitatea somnului românilor, fiind menționat de 52% dintre respondenții unui studiu...

Ce cheltuieli poți deduce ca PFA? Lista completă și exemple practice

În calitate de Persoană Fizică Autorizată (PFA), trebuie să înțelegi care sunt cheltuielile pe care le poți deduce pentru...