Magazinul online Alfredo Seafood, lansat în noiembrie 2019, a înregistrat vânzări în valoare de 100.000 euro în primul an de activitate, impulsionate de pandemie.
În 2020, vârful de vânzări pe platforma online a fost înregistrat în aprilie, în plin lockdown.
Atunci s-au achiziționat cu 70% mai multe produse decât în luna precedentă, iar valoarea vânzărilor s-a ridicat circa 30.500 euro, rezultați din 800 de comenzi.
Potrivit estimărilor, vânzările magazinului online se vor situa la aproximativ 50.000 euro la finele primului semestru din 2021, mai mici decât cele aferente aceluiași interval din 2020.
Pe platforma online a Alfredo Seafood sunt comercializate 74 de produse, care sunt transportate în termen de 24 de ore în București și județul Ilfov și în maximum 72 de ore, oriunde în țară.
Un record a fost stabilit în weekendul de Florii și de Paște când s-au înregistrat vânzări de peste 6.000 euro.