Recent remodelat sub conceptul de hiperstore, Auchan Berceni oferă consumatorilor un design nou, modern, servicii și game extinse și specializate, structurate sub formă de universuri.
Magazinul are o suprafață de vânzare de 7.500 mp și o gamă formată din aproximativ 50.000 de produse. Interesant este că peste 90% dintre produsele alimentare provin de la societăți din România.
Auchan are peste 40 de produse locale în filiera proprie, parteneriate pe termen lung prin care obține produse cu trasabilitate controlată de la sămânță până la raft. Produsele autohtone sunt prezentate vizibil în toate magazinele.
Una dintre cele mai mari carmangerii din rețeaua Auchan se află în magazinul din Berceni. Tot aici, retailerul a dezvoltat și o afumătoare proprie și comercializează o gamă extinsă de carne de pasăre, porc, vită și vânat.
Magazinul integrează și zone proprii de producție, respectiv Brutărie, Cofetărie, Gastro, o zonă de servit masa, dar și restaurantul Wanted Burger & Fish by chef Raluca Todea.
De asemenea, pentru o experiență deosebită în cadrul magazinului a fost creat și Auchan Live, o zonă special gândită pentru evenimente de gătit sau degustări de produse noi.
Auchan Berceni folosește vitrine ce funcționează pe bază de CO2, iluminat LED și etichete electronice, iar acoperișul a fost modificat pentru a permite montarea de panouri fotovoltaice.
Francezii au în portofoliu peste 420 de magazine pe plan local, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 382 de magazine MyAuchan, din care peste 370 în stațiile Petrom.